pondelok 5. novembra 2012

O tom ako telefonujem v usa

Ako sa mi začala škola ba aj skôr som si uvedomila ., že sa v USA bez telefonovania nezaobídem. Padla voľba na jedného z najväčších amerických operátorov- AT&T. Zatiaľ čo stále som používala mobil zo Slovenska (Xperia Neo) s Americkou sim kartou. Všetko by išlo v pohode , keby som za to nemusela platiť 50 dolárov mesačne a takmer nikde som ten prvý mesiac nevolala ani neesemeskovala. Ale čo už zaplatila som to. Mesiac ubehol a bolo na čase ísť znova do mobilnej agentúry. Znova som zaplatila čiastku 50 dolárov ale nie a nie to ísť. Samé problémy-opeltačky host mama mi navrhla (neviem prečo až po takmer 2 mesiacoch) že sa priradím k nim do rodinného kontraktu k úplne inému operátorovi. Tak som prešla k mobilnému operátorovi Sprint. Prvý deň keď sme tam prišli tak mi ponúkli si k môjmu kontraktu zobrať aj mobil. Vôbec som nemala v pláne si kúpiť hneď tak skoro Iphone. Ale keď vám ho niekto ponúkne za 200 dolárov a po polroku sa sám odblokuje pre iné siete - NO NEZOBERTE HO.!!!!!!!!!!! Tak som zobrala Iphone 4S ku kontraktu mesačne 30 dolárov s neobmedzenými volaniami, sms-kami a internetom. A som nadmieru spokojná :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára